Naborevyen! (Og ny merch?)

håper deres søndag er bedre enn min! Jeg er nå ute på kjøretur i håp om å få ladet opp batteriet i bilen nok til å få start i morgen (noe vi ikke fikk idag). Setter helt sykt pris på de sånn.. 6-7 (ikke le) folka som hjalp oss/spurte om vi trengte hjelp<3

Naborevyen går torsdag og fredag, anbefaler alle å dra å se den! Billetter finner dere her!

I år ser vi i styret på muligheten for ny merch. Så ønsker du å være med å påvirke spankys fremtidige merchutvalg? Fyll ut dette skjemaet!

For å oppsummere dagen: ”Anbefaler å prioritere bilen over skituren” -Han som fikk start på bilen

-Borghild, fortsatt uten PC (nå uten dekning og bil som starter)

Flere innlegg

EPVU + quiz

Ny uke nytt søndagsinnlegg, denne gangen på kontor til kontor! Jeg og Gina FIGHTER oss gjennom kvelden<3 denne uken er

Read More

Velkommen!

Registrering og innlogging er fremdeles under arbeid, og det er ikke mulig å benytte de enda! :)

Logg inn

Ny? Registrer deg her!

Fornavn *
Etternavn *
NTNU-Brukernavn *
NTNU-Epostadresse (@stud.ntnu.no) *

E-posten må ende med @stud.ntnu.no

Passord *
Bekreft passord *
Bevis at du er en realfagslektor, og ikke en robot. Hva er 2+2=? *