GENERALFORSAMLING og quiz

Hei, og god søndag!

I morgen er det Discordquiz kl. 18. Sleng deg med!

Ellers er det håndballtrening på onsdag og fotballtrening på søndag som vanlig.

På tirsdag har vi årets viktigste dag, nemlig GENERALFORSAMLING.

I lys av dagens smittesituasjon, vil det foregå digitalt og det er viktigere enn noensinne at man deltar og stemmer frem gode kandidater til å drive Spanskrøret videre gjennom denne pandemien og sikre det sosiale tilbudet for oss LURinger.

Hvordan kan du bidra?
1️⃣ Logg inn på zoom senest 17.30 for å kunne få stemmerett.
2️⃣ Tenk over hvem du vil ha inn i det nye styret. Tenk deg også en ekstra gang på om du kunne tenkt deg å stille til styret!
Hvorfor bør du vurdere å stille? ?
Jeg kan på vegne av hele styret si at du ikke kommer til å angre! Tenk å få ta del i hvordan Spanskrøret organiserer diverse aktiviteter, arrangementer og andre sosiale sammenkomster, lager Vitnemålet, organisere et idrettstilbud med alt fra fotball til sjakk, styre økonomien, kanskje drive med litt PR? U name it, Spanskrøret er så mangt, og det (veldig snart) avtroppende styret får ikke sagt nok hvor givende, innholds- og erfaringsrik vår tid i styret har vært. Sist, men ikke minst er et styreverv veldig heldig å kunne vise til i fremtidig jobbsøking.
Hvorfor må du logge inn på zoom SENEST 17.30? ?

For at du skal få stemmerett og kunne delta 100% på generalforsamlingen, er det viktig at du logger på så du får registrert deg og vi får sendt deg din stemmerett. Hvis du ikke gjør det, er det veldig synd for tjommien din som ikke får din stemme, fordi du var for sent ute ://

Vi ser frem til å se dere på zoom, og ikke minst er vi spente på hvem som tar over stafettpinnen og blir det nye Hovedstyret av Spanskrøret! ?

Flere innlegg

Silent disco

Heihei, og god mandag! Jeg fikk ikke mulighet til å skrive et innlegg i går, så dermed blir det et

Velkommen!