Jubileumsukene, Åre, Årsmøte til LURdo

Heii, god søndag! Håper folk har hatt en avslappet søndag, og ikke har vært alt for bakis etter åpningsfesten igår!

Nå er jubileumsukene i gang, og det betyr at det kommer til å skje mye gøy de to kommende ukene! Her er en liten oversikt over hva som skjer denne uken:

Mandag: Minigolf på Trondheim Camping 18.00. Dette er GRATIS hvis du er påmeldt jubileet, og koster 50 kr dersom du ikke er påmeldt. Trykk «skal» på arrangementet hvis du kommer! Der skal hvertfall jeg.

Tirsdag: Spillkveld med LURdo 18.00 i R2! Bli med på det! Her finner du mer info om arrangementet.

Ellers vil programmet fortsette etter den kommende helgen, altså etter Åre! Dette vil dere få mer info om i neste søndagsinnlegg, men i mellomtiden kan du sjekke det ut på Spanskrøret sin Facebook!

Over til neste happening! På torsdag blir det avreise til ÅREEE!! Det er avreise fra Hovedbygget på Gløshaugen 14.00! Alle må lese dette infoskrivet!! Her er det viktig info som blant annet rabattkode for skileie som må brukes før tirsdag og info om hvor vi skal bo. I Åre blir det blant annet arrangert assasin-game som vil ha oppstart 18.00 1.feb. Les mer om det her. I tillegg til Ølympiske winter games som du ikke må gå glipp av! Meld på laget ditt her. Åre kommer til å bli meget braa!!

Det vil også være LURdo Årsmøte på torsdag 18.15! Her blir det gratis pizza! Så trykk deg inn på arrangementet og linken til pizza slik at de får en oversikt over hvor mange som kommer.

Det var alt jeg hadde for denne gang! Jeg gleder meg til det som skal skje til uken, og håper at du også gjør det!

Mvh Sofie

Flere innlegg

Velkommen!

Registrering og innlogging er fremdeles under arbeid, og det er ikke mulig å benytte de enda! :)