Innebandyturnering og generalforsamling for LURemus

God søndag i folks stuge! Håper alle har hatt en god uke.

Denne uken arrangerer Idkom innebandyturnering. Det skjer neste søndag kl. 12-16 i Trondheim Spektrum. Vel møtt – enten du skal spille eller bare vil heie! Arrangementet finner du HER.

Vårt kjære kor LURemus har generalforsamling nå på torsdag. Oppfordrer alle jenter i Spanskrøret til å ta turen. Sjekk arrangementet HER.

I morgen er det håndballkamp for damelaget. Som vanlig er det innebandytrening og korøvelse med LURveleven på onsdag og håndballtrening på søndag.

Nå er det ny måned, og vi ønsker derfor å annonsere månedens komitémedlem: Knut-André Gunnerød. I februar har Knut-André arbeidet med å planlegge innebandyturneringen som går av stabelen neste søndag. Idkom vil takke Knut-André for alt han har gjort for innebandyen i Spanskrøret. Han har ved siden av å trene innebandylaget og planlagt turnering også vært med i Naborevyen. Vi setter stor pris på innsatsen Knut har lagt ned, og håper så mange som mulig har mulighet til å delta på turneringen.

Flere innlegg

Velkommen!

Registrering og innlogging er fremdeles under arbeid, og det er ikke mulig å benytte de enda! :)

Logg inn